Nə sən mənsiz qalardın, nə də mən sənsiz

Dərc edildi: Sentyabr 22, 2011 / Yazılarım

Nə sən mənsiz qalardın, nə də mən sənsiz

Sevsəkdə ürəkdən bir-birimizi
Gizlədik hər zaman sevgimizi
Açıq söyləsəydik biz dərdimizi
Nə sən mənsiz qalardın, nə də mən sənsiz

Danışdıq dost kimi, güldük dost kimi
Olduq ikimizdə soyuq buz kimi
Olsaydıq əzəldən sevənlər kimi
Nə sən mənsiz qalardın, nə də mən sənsiz

Üz-üzə gələndə qorxardıq aman
Elədik yaxşını bilmədən yaman
Təzədən geriyə dönsəydi zaman
Nə sən mənsiz qalardın, nə də mən sənsiz

Birimiz ağladıq, birimiz güldük
Ayrılıq kəlməsin əfsanə bildik
Onun acısın dada bilsəydik
Nə sən mənsiz qalardın, nə də mən sənsiz

Bir cavab yazın

