Sevgilimə yazmışdım, amma göndərmədim… 19.01.12 03:45

Dərc edildi: Aprel 30, 2012 / Yazılarım

Salam, necəsən? Ümid edirəm ki, yaxşısan.. Hər gün yaxşı olmağını Allahdan diləyirəm.
Axırki, getdim… İndi səndən çox uzaqlardayam. Səndən mənə qalan ancaq bir şəklin və xatirələrindi. Səni necə də çox sevdim mən. Sən gecələr evində, yatağında mələklərin qanadlarında uçanda mən pəncərənin önündə sənin yuxuna girməyi dua edirdim. Bir baxışını, bir balaca gülümsəməni görmək üçün indi dünyaları verərəm. İndi isə hərbi xidmətdə heç pəncərəni də görə bilmirəm. Ən çətini də gecə xidmətdə olarkən olur. 4 saat xidmətdə olduğum vaxt ancaq səni fikirləşirəm. Göy üzünə baxıram, ulduzlar parlayır. Ay bir az görünür. Sən yəqinki, isti otağında yorğana bürünüb yatmısan, yəqin heç yadına da düşmürəm. Nəbiləsənki, səndən çox-çox uzaqlarda sənin xəyalınla yatıb-qalxan bir əsgər var…..Heç bilmirəm nə yazım sənə.. Onsuz heç nəyin köməyi olmur mənə.
Havanın temperaturu -14 dərəcədi. Soyuqdan uje əllərim tərpənmir. Şəklinə baxıram, ağlımda boş-boş xəyallar qururam. Başım bir az qarışır, soyuq yaddan çıxır. Nəysə… mən sənə deyəcəyim hər şeyi demişəm, indi ümidlə sənin cavabını gözlüyürəm…. Səninçün çooox darıxmışam…
Özünə yaxşı bax….

Bir şərh yazın